JellyPages.com





Wednesday 25 December 2013

Takkan Pernah Tahu

M.A.S.... Satu nama yang sangat memberi kesan dalm hidup aku.. Tapi dia tak pernah tahu.. dan dia tak akan tahu.. Aku belajar untuk menerima dia dalam hidup aku.. Aku belajar untuk terima segala kekurangan dia.. Aku belajar untuk terima segala kelebihan yang dia ada.. Aku tak pernah puji dia.. Aku tak pernah cakap depan dia yang aku sangat bangga dengan kebolehan dia.. Tapi dia tak pernah tahu semua tu.. Apa yang dia tahu, aku cuma memandang rendah kat dia.. Yup ! mmg aku selalu pertikaikan apa yg dia buat.. Walaupun jauh didasar hati aku sangat kagum dengan otak die yang genius tu.. Hebat dalam I.T.. Bagi aku, dia adalah seorang lelaki yang hebat.. Dia ada gaya tersendiri.. Ada matlamat hidup.. Dia tak pernah rase gentar dalam apa jua perkara yang dia buat.. Bagi aku dia cukup sempurna.. Dia lah peneman aku saat sakit jatuh bangun aku.. Dia pelengkap segala kekurangan yang aku ada.. Dia adalah anugerah terindah yang Allah kirimkan untuk menjadi peneman aku.. Tetapi disebalik semua tu, mungkin ada satu hal yang aku tak boleh nak tolak.. Takdir Allah yang menemukan aku dengan seorang lelaki yang mempunyai hampir 90% persamaan dengan aku.. Tapi takdir Allah jugak yang memisahkan kami.. Ramai orang cakap, muka kiteorang sama.. Ada iras2 macam kembar.. Orang kata bila muka same nie jodoh.. Tapi mungkin bukan pade kiteorang kott.. Selama 2 tahun, banyak sangat yang terjadi.. Kadang-kadang macam tak percaya, aku dengan dia dah 2 tahun menjalin hubungan.. dan kini hubungan tu dah pun berakhir.. aku rasa berdosa.. aku rasa bersalah sebab memutuskan hubungan nie.. Sedangkan dia cukup baik jaga aku.. Aku tak pernah berhenti berdoa agar dia dipertemukan dengan seseorang yang lebih baik dari aku.. Awak.. Saya cuma nak bagi thu, saya sangat rindukan awak.. Dan awak tak pernah tahu yang saya setiap hari merindukan awak..

No comments:

Post a Comment